Kasdieniai patarimai dukrai #225

Jei tau netrina batai, tu eini ir galvoji apie tai, kur eini, ką matai ir nešauki visam pasauliui,  kokie patogūs tavo batai arba kaip gerai moki eiti.

Kai tau neskauda širdies, tu tiesiog jos nejauti ir apie ją nekalbi. Žinai, kad gyvas ir tiek.

Kai tu esi jautri  ir užjaučianti, užjauti ir jautriai reaguoji užuot sakiusi tai balsu prieš kiekvieną jautrumo aktą.

Tau nereikia garsiai rėkt, koks  esi dosnus, jei tyliai kas mėnesį pervedi po po dešimt ar daugiau eurų kokiai nors sergančių vaikų labdaros organizacijai ar darai kitus gerus darbus.

Jei nepavydi niekam, tai tiesiog gyveni savo gyvenimą nepamiršdamas tyliai arba garsiai pasidžiaugti kitų sėkme užuot garsiai dažnai ir garsiai deklaravęs “Aš tai niekam nieko nepavydžiu!“.  Tarsi kam nors reikia tokio ar anokio garsaus pareiškimo labiau, nei pačiam sakančiajam. Reikia pasakyt, kad pats tuo patikėtum, nes nesi tuo tikras? Kaip koks Trump’as…

 Jei frazė prasideda “Aš niekada, aš visada, aš niekam, aš visiems….“, patogiai  įsitaisyk, įdėmiai žiūrėk, tuoj prasiskleis uždanga ir prasidės filmas…

 

Reklama

O ką jūs galvojat?

