Kasdieniai patarimai dukrai #232

Kažkodėl mums atrodo, meilė gali atsitikti, o laimę reikia užsitarnauti. Arba nusipirkti. Atrodo, kad laimės bus daugiau ir vėliau, kai tik įvykdysim kažkokias sąlygas. Numesim 10 kilogramų ir laimės padidės tiek pat kartų, turėsim naujus namus, gausim geresnį darbą, va tada ir prasidės tikras laimingas gyvenimas. Gera ir bloga žinia vienu metu: taip nebūna.

Aš pamenu, kaip iš tiesų labai laiminga buvau, kai visai nebuvo pinigų, buvau vieniša šviežiai išsiskyrusi, o mašina nuolat gedo. To jausmo, kad esu laiminga, negalėjau susigrąžinti net tada, kai ėmiau uždirbti daugiau, nei sugebėdavau išleisti, nei kai mašina buvo nauja, nei kai namai buvo jau tokie, kurie buvo mano happy place. Laimė nėra atpildas, užmokestis, dovana. Jos nereikia  laukti. Ji yra viduje ir niekas iš išorės jos nepaduos.

Išmok  gyventi šia diena ir net jei daug kas aplink netobula.  Galbūt laimingesnė negu šiandien niekada nebūsi. Nebeatidėliok. Todėl būk. Šiandien. Ir rytoj. Nes rytoj ir bus šiandien. 

Reklama